Barion Pixel

Vásárlási és szállítási feltételek:

Szállítási határidők

www.kesztyus.hu webáruházból megrendelt árut átlagosan 1-5 munkanapon belül kézhez kapja a vásárló. A szállítási idő minden esetben attól függ, hogy a megrendelt termék van-e raktáron.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer el táról, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, vagy kiszállítás a GLS futárszolgálat által), valamint a fizetési módot (utánvét, BARION, banki előreutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után, azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően, egy automatikus e-mailt kap 24 órán belül, a rendelés beérkezéséről. Később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés céljából hívja  az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van BARION bankkártyás fizetésre, banki előre utalásra, személyesen készpénzben és utánvéttel történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása  a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a visszaigazoló e-mail  során. A vásárlónak lehetősége van, a szállítás időpontját egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: személyes átvétel, kiszállítás GLS futárszolgálattal
Kiszállítási idő: 24-48 óra
Szállítási díjak meghatározott méret (max. 60cm*80cm) és súly korlátok alapján:

Súly (tól-ig)
Átvétel helye
2
kg-ig
10
kg-ig
20
kg-ig
40
kg-ig
Ház
Ház
1490 Ft 1990 Ft 2490 Ft 3490 Ft


Az utánvétkezelés az alábbi árakon érhető el:

Beszedendő áruérték Szolgáltatás díja
50 000 Ft-ig 500 Ft
50 001-100 000 Ft-ig 700 Ft

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában teljesíteni, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Utánvétes és Portós csomagot nem áll módunkban átvenni, a szállítási költség a megrendelőt terheli. 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a szerződés nem minősül írásban megkötöttnek. A megkötött szerződést ill. megrendelést, a rendszer sorszámozza, melyet e-mailben elküld, a Megrendelő és az Eladó megadott e-mail címére, így az utólag is hozzáférhető. 

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14, azaz tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 azaz harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, pl. szállítási költséget. Esetleges díjmentes szállítással kiküldött termék elállás esetén a kiküldés költsége utólag felszámolható! A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, ha az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog!

Ha a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra (pl:  feliratozott póló, egyedi gyártású munkaruházat).

Higiéniai termékek (pl. kesztyű) esetén, amennyiben már kibontásra került a termék.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor, a vásárló felé, azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere, a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! De jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei nem állnak fenn.
Az eladó, a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak, rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen, vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének módosítására.

A megrendelés utólagos módosítására, telefonon és írásos formában e-mailben kerülhet sor.

Tel: 06/70-604-4565

E-mail: info@kesztyus.hu